در پایان مسابقات نوبت صبح هر ۵ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه آزادکار ایران در پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با برتری مقابل رقبا راهی دیدار فینال شدند.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
اسپانیا امروز توانست در دومین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان با پنج گل زامبیا را شکست دهد و صعودش به دور بعد قطعی شود.
پلی راداک امپانزو با صعود لوتون به لیگ برتر صاحب یک رکورد شگفت انگیز در تاریخ فوتبال شد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
تیم تازه صعود کرده ملوان به لیگ برتر، دوباره به روزهای اوج خود در دهه های قبل برگشته است.
تیم خانه بسکتبال اسدآباد با انگیزه صعود به لیگ برتر و با کسب پیروزی‌های امیدبخش به همراه پنج تیم برتر دیگر در جمع شش تیم برتر و صعودکننده به مرحله دوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار گرفتند و تکلیف ۱۰ تیم دیگر این مرحله هفته آینده با برگزاری دیدارهای برگشت گروه‌های دیگر مشخص خواهد شد؛ خانه بسکتبال اسدآباد با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مرحله دوم پلی آف به دنبال صعود به دور بعدی است.
آلومینیوم با یک پیروزی مهم توانست به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند و رحمتی وضعیتی متفاوت با ابتدای لیگ را تجربه می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: برنامه ما این است که جزو پنج تیم برتر آسیا باشیم و به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: برنامه ما این است که جزو پنج تیم برتر آسیا باشیم و به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کنیم.
هیچ یک از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
ایران به دنبال طلسم شکنی در بازی پایانی دور گروهی جام‌های جهانی است.
دو نماینده از کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در اسپانیا راه یافتند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
سه نماینده کشتی فرنگی ايران موفق به صعود فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان شدند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.
پنج نماینده ایران در مسابقات پاراشنا ماده ۵۰ متر و ۱۰۰ متر قورباغه بازی‌های کشورهای اسلامی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ